KOMUNIKAZIOA

Gaur Onintza Belategi etorri zaigu Mondragon Unibertsitateko HUHEZItik. Barne eta kanpo komunikaziorako klabeak zeintzuk diren azaldu dizkigu.

Hasteko ariketa bat egin dugu identifikatzeko zeintzuk izango diren gure proiektuaren interes taldeak eta zertarako nahiko dugun beraiekin komunikatzea. Oso garrantzitsua da interes talde bakoitzari mezu bat igortzea eta landua izan dadila. Horretarako komunikazio hori planifikatu egin behar eta izaera estrategikoa izan behar du;  lehentasunak zeintzuk diren erabakitzeko, zein tonu erabili behar dugun, zenbat denbora dedikatu behar diogun bakoitzari, etab.

Komunikazio plana egiten hasi beharko dugu eta horretarako gure baloreak identifikatu beharko ditugu, gure pertsonalitatearen balio markak izango direlako: nolakoak garen, gure indarguneak… Ondoren merkatuaren azterketa bat egin beharko dugu jakiteko zein iritzi daukaten kanpoan (beste enpresek, bezeroek, konpetentziak…) gure proiektuari buruz edo merkaturatuko dugun ideia orri buruz. Horrela, jasotzen ditugun iritzi eta proposamenak gure proiektuaren komunikazioa eraginkorra izateko balioko digu.

Agerraldi, hitzaldi edo ekitaldi ezberdinetan ematen dugun irudia nola zaindu behar dugun ere ikusi dugu, hainbat adibiderekin lagunduta.

Azkenik, Onintzak azaldu digu gure proiektuaren logotipoa eta leloa nolakoak izan behar diren benetan efektiboa izatea nahi badugu.

 

 

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Aldatu )

Connecting to %s